יום שני, 22 באוגוסט 2011

תזכורת מתוקה

חודשים עברו מאז הפעם האחרונה שכתבתי על משהו שאפיתי, כיאה לבלוג עם כותרת כמו שלי.
במקום משהו חדש, החלטתי להזכיר לכם כמה מהדברים שהכנתי במהלך השנה האחרונה והם עדיין האהובים עלי. כמובן שאלו הם גם הדברים שאני אוהבת את התמונות שלהם, סך הכל מאפה צריך גם להיות פוטוגני!
עם החזרה לשגרת בית הספר והבקרים הפנויים שחזרו אלינו (יבורך השם!!!), להלן כמה הצעות כיצד להעביר את הזמן, על קפה עם חברים כמובן (המתכונים המודגשים הם קישורים לפוסטים המפרטים את המתכון).

נתחיל בקאפקייקס שהכנתי ליום ההולדת של הקטנה - 

 קאפקייקס וניל עם סוכריות מעורבבות בבלילה, עם ציפוי קרם תות וסוכריות צבעוניות.

אתם יכולים לקחת בלילה של עוגת וניל שאתם אוהבים (או אפילו מוכנה מהקופסא, כמו פילסברי למשל) ולהוסיף חופן סוכריות צבעוניות. החלו אפילו למכור כאן את התערובת יחד עם הסוכריות. אני חשבתי על הרעיון הזה קודם!

ביום האחרון של הצהרון של הבכור, הילדים זכו לגרסא שוקולדית של המאפינז, שהיו בעצם אותם קאפקייקס (וניל עם סוכריות) בציפוי קרם שוקולד וסוכריות צבעוניות. משנים את הציפוי והופכים אותם ל"של בנים" ולא ל"של בנות".



מיני מאפינז שוקולד עם נגיעות חלבה וניל.

אפשר להכין עם כל בלילת שוקולד שאתם אוהבים, להניח בתבנית של מיני מאפינס ולפזר מעל פירורי חלבה.

בישקוטים, חברים מצוינים של קפה טוב ושיחה טובה עוד יותר,
ופייבוריט של הקורא הנאמן דני.

פאי שוקולד ופקאנים. קליל להכנה ואחד הפייבוריטים בעיני השוקוהוליסטים בביתי.

יש גרסא בה השוקולד הוא יותר בראוני, ואנחנו מריירים על הגרסא 
בה השוקולד הוא פאדג' נמס...יאמממ... 

 מוס שוקולד-אספרסו עם בננות וקוקוס קלוי, 
קינוח שעבורו לוקחים כף גדולה ומסלקים את האחרים מהמטבח

אלו רק חמישה מתכונים מתוך מגוון ההצעות שהגשתי בבלוג הצנוע שלי, שהם עצמם נבחרים מתוך מה שהכנתי במהלך השנה הראשונה שלי בסאניוויל. אני מבטיחה שעכשיו, משהתפנו לי שעות הבוקר, אחפש דברים חדשים להכין ולשתף.

אם מישהו רוצה מתכון למאפה שנהנה ממנו ולא כתבתי עליו - אמרו לי ואשמח לשתף.

לחיי השנה השניה, קלה יותר וטעימה אף יותר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה