יום ראשון, 13 בפברואר 2011

סדר עדיפויות

הבכור מאד אוהב את חוג הכדורגל.
כאן החוגים (חוץ מקרב מגע שמנוהל ע"י ישראלי) מתקיימים בסבים של שישה-שמונה שבועות. לפני כשבועיים רשמתי אותו לכדורגל בימי רביעי, כשבימי שלישי יש לו קרב מגע.
כן, רשמית הפכתי ל Soccer Mom...

בכל אופן, לפני כמה ימים הובהר לי סדר העדיפויות של ילד בן חמש וחצי - 

אמא,
נכון שפעם היית אישה
ואז פגשת את האיש הזה
והתחתנת איתו
ואז נולד לך ילד
וגדלתי
ואז רשמת אותי לקרב מגע
ואז לכ-דו-ר-ג-ל!!!

שלמה ארצי כבר היה מלחין את זה.

אני יכולה לראות אותו שר את זה בקיסריה.

                    התנוחה המועדפת לצפיה בטלביזיה. נראה לי מוכר מאיפשהו...

4 תגובות:

  1. כן, גם אני זוכרת במעומעם את התנוחה הזו. תורשה....
    איזה מזל שהאשה פגשה את האיש,כי אם לא- למדריך קרב המגע וכדור הרגל לא היה תלמיד.
    ההיגיון עובד אצל הבכור שעות נוספות....

    השבמחק
  2. וואו, כמה עומק. יש כישרון בהוד השרון. (או בסאן חוזה, אבל לא התחרז לי)♥

    השבמחק
  3. אוהו - שעות נוספות, לילות כימים...
    אם הייתי רושמת את כל התובנות שלו - זה היה בלוג משלו!
    בשביל זה אמא רושמת הכל. כי אין בבית מספיק כדורים לכאב ראש מכל התובנות האלו :-)

    השבמחק