יום שלישי, 25 בינואר 2011

לוחיות רישוי 2

אפשר ללמוד המון על האדם לפי לוחית הרישוי של המכונית שלו.




                                        זה שמאחר תמיד לכל מקום


                     זה שחוצה את יבשת ארה"ב ויודע אילו מקומות הוא הכי אוהב


                                     זה שאוהב ספרי פילוסופיה בשקל וחצי


                            זו שהולכת לשיעורי הספורט החדשים והמאאאגניבים

                                                        זה שמאוהב


                                             המתחכמת שנוהגת ברכב חמוד


וזו שאוהבת את העולם, האדמה, החיים וכולי ובטח צמחונית, פירונית או מה שלא יהיה. 
אבל אהבתי את המדבקה שאפילו אני הייתי צריכה כמה שניות כדי להבין שכתוב שם coexist

גילוי נאות - אני לא פמיניסטית ולא פוליטיקלי קורקט. אף פעם לא הייתי ואף פעם לא אהיה. לכן אם מישהי פה נעלבת כי שייכתי אותה לסקטור מסוים - מה לעשות, סטטיסטית אני צודקת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה