יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

עשרת הגדולים


עשרה דברים שפשוט אי אפשר למצוא כאן

1. חומוס אבו גוש (לא, החומוס של סאברה זה לא חומוס צבר ולא משנה כמה פעמים תעצמו עיניים ותנסו לשכנע את עצמכם, והחומוס של סהארטש או איך שקוראים להודי ההוא מלורנס זה לא זה)

2. להביא את הילדים לסבא-סבתא ולברוח מהר לפני שמישהו שם לב

3. לאכול ארוחת בוקר ישראלית זוגית בבית קפה ביום שישי בבוקר

4. סקוץ' ברייט לניקוי כלים ולא מטלית עדינה שלא מובן לי מה בדיוק היא מנקה חוץ מאולי אבק. גם זה לא בטוח.

5. ערוץ הילדים. כי מהר מאד נמאס לי מהערוץ החביב על הבכור, שמראה אך ורק את בובספוג, כמובן עם פרסומות של כל מיני מאכלים שבחיים הוא לא יאכל, כל עוד זה תלוי בי

6. עשרה שמות של בייביסיטריות בזיכרון הטלפון (אמנם מצאתי מישהו נהדר אבל 15 דולר לשעה גורמים לצמצום משמעותי של חיי הלילה)

7. בית קפה שפתוח אחרי השעה שמונה בערב (אני יודעת, יש מקומות נחמדים ב Santana Row אבל מצד שני יש רק את Santana Row)

8. להפגש עם אמהות אחרות כשאוספים את הקטנה מהגן ולקבוע לעוד עשר דקות בפארק (במקום זה קובעיםPlay Date  לעוד שבוע בחמש וחצי)

9. תאורת רחוב (אני מבינה שאי אפשר להאיר כל רחוב בארה"ב הגדולה אבל בחייאת, למה אני צריכה לקחת פנס כל פעם שאני יוצאת לשים שקית בפח הזבל?)

10. פיצוציה – שאפשר לעבור דרכה בתשע בלילה ולקנות פיצוחים חמימים ולא טריים אבל מה-זה טעימים


ולאיזון – עשרה דברים שאני שמחה שיש כאן

1. קרמל מקיאטו של סטארבקס (לא אכפת לי מה תגידו על האיכות של הקפה שלהם, לי זה טעים!)

2. חניה בכל מקום

3. סופ"ש של יומיים שלמים כשרוב המקומות גם פתוחים ולא שומרים שבת

4. סתיו וחורף אמיתיים (ידעתם שיש ימים שלא רואים בהם בכלל את השמש? מי שמע על זה, גם באמצע החורף, בישראל??)

5. ערוצי HD כמעט לכל תחנה בטלביזיה (אוהבי הסרטים יבינו למה זה כ"כ חשוב עד שזה נכנס לעשיריה הזו)

6. פניה ימינה בכביש גם אם יש אור אדום

7. ארבע שעות צפון-מזרח – רינו, נוואדה (ולא סוריה). שש שעות דרומה – לוס אנג'לס (ולא מצרים). ארבעים דקות על הכביש הראשי – סן פרנסיסקו (ולא עדיין כביש היציאה מהשכונה בבוקר, בדרך לעבודה)

8. חימום מרכזי. מפעילים כשנכנסים לבית ומנתקים כשחוזרים לישראל

9. זמן לשבת ולחשוב, להרהר בלימודים חדשים, לכתוב בלוג

10. מסעדות יפניות, תאילנדיות ומכל טוב המזרח הרחוק, ללא צורך לחכות להזדמנות חגיגית בגלל ההוצאה הגדולה וללא חיפוש חניה ברחוב הירקון

 שלכת בכל מיני צבעים - גם משהו שקשה למצוא בתל-אביב 
(למרות שבונקלעך יש בשפע בתל-אביב, בעיקר מעל המכונית שלך)

3 תגובות:

  1. כל כך צודקת. דרך אגב סקוצ'ברייט טוב יש (אפילו בהיכל התרבות, AKA טארגט)

    השבמחק
  2. יש לי סטוק שהבאתי מישראל שעוד מחזיק מעמד, אבל מי יושיעני בחיפושי אחר חומוס טוב??

    השבמחק
  3. אף אחד. אין כאן חומוס טוב. פשוט אין, נא להפנים ולהתחיל לעשות לבד

    השבמחק