יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

כשהאדמה רועדת

הבוקר היה מאד שקט, המפרנס הראשי עוד היה במיטה ואני הייתי בסלון עם הילדים. כמו בוקר רגיל של שבת בארץ.
פתאום היה בום חזק אבל קצר, חשבתי שיש מישהו מחוץ לדלת הכניסה שנפל על הדלת עצמה. נבהלתי והתקרבתי לדלת לאט, ואז ראיתי שהיא נפתחה לגמרי. חשבתי שאולי זו היתה רעידת אדמה אבל כלום לא זז, רק היה אותו בום.

אחרי שעתיים בערך ראיתי בטוויטר את ההודעה שהיתה רעידה של 3.1 בפאלו אלטו בדיוק באותה הדקה בה הדלת נפתחה ברעש. לידע כללי, יחס המרחק בין פאלו אלטו לסאניוויל זה כמו רמת אביב וגבעתיים.

http://www.paloaltoonline.com/news/show_story.php?id=19415

אני יודעת שאני נשמעת קצת כמו אותם אנשים אחרי פיגוע ("פתאום שמעתי בום, יצאתי החוצה וראיתי"... טוב, לא משנה ההמשך, אתם בטח מכירים את זה בע"פ). כבר חוויתי פה רעידת אדמה כשהמיטה זזה ונעה באחד הלילות הראשונים שלנו פה אבל הפעם זה באמת הקפיץ אותי.

קצת חששתי מכל הנושא הזה של רעידות האדמה  לפני שהגענו אבל כולם הרגיעו אותי ואמרו שלא מרגישים כלום. 

אז אני מניחה שאני צריכה להחשיב את עצמי ברת מזל?? נו, הכל יחסי.

בשבועיים האחרונים מאד התקרר כאן ובבקרים אנו יוצאים החוצה כשיש מעלה אחת מעל האפס. זו חוויה נחמדה כל עוד לבושים היטב ומרופדים כהלכה.

בדרך לבית הספר משחקים עם האד שיוצא מהפה ומסתכלים על העלים הקפואים שנחים על הדשא 


הטבע בהחלט מראה לנו מי הבוס, בישראל ובכל העולם כולו. לא לשכוח לתת לו כבוד, חברים!

2 תגובות:

  1. תשלחי קצת קור לארץ, אבל בישיר, לא דרך אירופה...

    השבמחק
  2. אני בדיוק בדרך לדואר לשלוח מתנות לכריסמס, אני אשאל כמה יעלה לי לשלוח קופסא עם קצת רוחות. להוסיף איזו רעידונת גם, ככה, שיהיה מעניין?

    השבמחק