יום ראשון, 13 במרץ 2011

את יודעת שהתאקלמת כש...


  1. יש לך בית קפה מועדף (ותודה לאסנת על כך!)
  2. את עונה ב ISO (רשימת תפוצה של ישראלים באזור מפרץ סן-פרנסיסקו) לשאלות של ישראלים חדשים היכן ניתן למצוא תחפושות לפורים
  3. מבקשים ממך לעזור לישראלית חדשה שרק הגיעה כי אני כבר לא חדשה
  4. את מבינה שיש "מחזורי גיוס" להגירה לכאן וכבר התחיל מחזור חדש אחריך
  5. כשהילד שלך יוצא מהכיתה שלו ורץ למבנה אחר לשירותים עם מחבט פינג-פונג תלוי על הצוואר, את לא נלחצת שהוא מחוץ למבנה וללא פיקוח ומי-יודע-מה-יכול-לקרות, את דווקא חושבת כמה חמוד הוא נראה עם ה paddle שנותנים בתור אישור שהיה מחוץ לכיתה
  6. את מבינה את כל מה שהאמא ההודית אומרת לך כי כבר התרגלת למבטא
  7. השמות ג'ימין (קוריאה), סהארש, מיילאב ושוביטה (הודו) כבר לא נשמעים כמו יציאות של סטנאפיסט אלא חלק מהיום-יום של בית הספר
  8.  בלילה, כשאת ממש עייפה, את מתחילה לדבר חצי עברית - חצי אנגלית כי "יש ביטויים שיותר פשוט לומר באנגלית ואין לי כח לחשוב על המקבילה העברית – תעזוב אותי באמש'ך!"
  9. את לומדת ספרדית כדי לתקשר עם הצוות שבא פעם בשבועיים לנקות את הבית
  10. נראה לך טבעי לגמרי שהתופרת היא סינית
  11. סיבובי הקניות שלך כוללים בדרך קבע גם את ה"מתחם הסיני" ועל הדרך את קונה משקה טפיוקה – קוקוס על בסיס חלב (ותודה לרוית על זה!)
  12. כשקובעים איתך לקפה בסטארבקס על הומסטד, את שואלת – הומסטד והולנבק, הומסטד ווולף או הומסטד ופוטהיל? (יש עוד סניפים על הרחוב הזה אבל זה כבר מתחיל להיות מוגזם)
  13. את כבר לא תוהה מה ההיגיון להסתובב בחורף עם סוודרים ללא זרועות ויש לך ארבעה כאלה בארון הבגדים
  14. מצחיק אותך כשהילד שלך אומר לחברה שלו – "הרגע נפלתי" כי זה תרגום של  I just fell down
  15. כבר לא נצבט הלב כשהילד משחק עם חברים ישראלים וכולם מדברים רק באנגלית

אבל!
-          אני עדיין לא יודעת מה הטמפרטורה בפרנהייט
-          ב- Monday אני חושבת שהיום יום ראשון
-          אני עדיין חושבת שסוף השבוע מתחיל ביום שישי

אז עדיין לא נטמעתי אבל בהחלט ניתן לומר שהתאקלמתי. 

מה שבטוח, למדתי להסתכל היכן אני דורכת כי עקב מזג האוויר יצאו כמה חברים לטיול - 


שיהיה לכולנו שבוע זחלני ונעים!

3 תגובות:

  1. אבל הסימן הכי ברור להתאקלמות יגיע עם תום החופשה הראשונה בישראל. חכי, חכי,
    צ'מעי לזו שצריכה להתחיל להתאקלם מחדש...

    השבמחק
  2. אולי כדאי שאפסיק להתרועע עם אלו שחוזרות לארץ בקיץ, מה את אומרת??
    :-))

    השבמחק
  3. אמרתי לך שחבל לבזבז עלי זמן...

    השבמחק