יום שני, 7 בנובמבר 2011

לוחיות רישוי - הפעם מחברים

טוב, אז כנראה שעשיתי לעצמי שם של אובססיבית בנושא לוחיות הרישוי.

במהלך החודשים האחרונים קיבלתי כמה וכמה תמונות שחברים ובני משפחה צילמו. אני לא שואלת אותם אם הם צילמו במהלך הנסיעה או שמישהו שנסע ברכב לידם צילם, אני רק מקווה שהם לא עושים כמוני.
כמו שנאמר - Do as I say, don't do as I do.

נתחיל במכוניות שאתם לא רוצים לנסוע מאחוריהן או לעצבן את הנהג שלהן - 

זה שנושא נשק -  Bear Arms

זה שמגדיר עצמו כקצת משוגע  - Little Mad


זה שצריך שידחפו אותו כדי שיסע - Push GO


זה שמתכחש לעובדה שהוא נוהג בטויוטה סיינה, הרכב המשפחתי הכי נפוץ כאן ורוצה לחשוב שהוא נוהג בפולקסוואגן 
(למרות שאני לא מבינה מה כ"כ מושך בזה)

ועכשיו פינה קטנה לאוהבי הרכב שלהם - 


אוהבי המיני - Miniacs 
אוהבי החיפושית (Beetle) -
Bee Fun


וזו תמונה לזכר המיני הכחולה שברחה לפני שהספקתי לצלם - So Smurf



ופינה קטנה לאוהבי התחביב

גיקים של מחשבים - I am so PC


חובבי כדורגל - Soccer



מעריצי ליידי גאגא

ולסיום - מישהו שכנראה קרא עלי ולא רוצה לשתף אותי - 
No Info


המון תודות לחברים ששלחו לי תמונות (ל', מ', נ', ד' ושני ה-א'), אנא הזהרו בכבישים!

תגובה 1:

  1. והיד עוד נטויה:-))) חלק מההתרשמות שלנו מהנוף בטיולים זה חיפוש אחר לוחיות רישוי.

    השבמחק