יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

Carpe Diem - Seize the Day

תמיד אומרים לנו לנצל את הזמן, לעשות משהו עם עצמנו.
אני דווקא בוחרת ללכת בגישה של הגורו ג'ון לנון - 
Life is what happens when you're busy making other plans.
ככה הגעתי לפלורידה לפני עשר שנים, ככה נולדו לי שני ילדים וככה אני עכשיו בקליפורניה. כי אם אפשר, אז למה לא?

בבלוג הזה אני רוצה לשתף אתכם, משפחה וחברים וקוראים נכבדים, בחוויות שאני חווה, מחשבות והגיגים ודברים מעניינים סתם כך. העיקר - להעביר כמה דקות ביחד בכיף :-)

אז יאללה, בואו נתחיל!

נסענו הבוקר לחפש וילונות. כי הרי האמריקאים הנחיתו אדם על הירח (או שלא) אבל הם עדיין לא פיענחו כיצד להחשיך חדרים.
אז היינו בשלושה מקומות שונים ועדיין לא מצאנו פתרון. אבל מה שכן מצאתי זה המון קישוטים ומתנו לחג המולד.
בין הדברים היה גם זה -

 
שמלה לילדה ושמלה לבובה.
אי אפשר לומר עליהם שהם מפספסים משהו קיטשי.
 
למרות שזה קצת חמוד...

2 תגובות:

  1. המשפט של ג'ון לנון תלוי לי על הקיר בחדר. אין, אנחנו כאלה סוול מייטס ;)

    השבמחק