יום שני, 24 באוקטובר 2011

בתאבון, יא מגעילים!

בשבוע הבא חוגגים כאן את ליל כל הקדושים - Halloween. בשנה שעברה עוד היינו חדשים והסתכלנו סביב כדי לראות מי עושה מה וראינו את השכנים יוצאים מדעתם.
חלקם הציבו בכניסה לבית רוחות רפאים, שלדים וגופות במיני ריקבון שונים.
חלקם הציבו על הדשא חבורות של רוחות רפאים רוקדות במעגל.
שכן אחד תלה על מנורת התאורה ברחוב בובה של גופה. זה נראה מגעיל כמו שזה נשמע.
השנה כבר צברתי כמות מכובדת של מיני קישוטים במחסן. בשבת האחרונה הוצאנו אני והבכור את "קופסת הפיכסה" והוצאנו משם רוחות רפאים, פיראטים מתים, קורי עכביש, מכשפות ועוד כל מיני חברים שמחים.

הילדים בשכונה החלו לדפוק על דלתנו ולבקש ממתקים כבר בשש בערב והמשיכו עד אחרי עשר. לא היינו בבית רוב הזמן כי טיילנו בשכונה (גם הבכור דפק בדלתות עם האנגלית המינימלית שהיתה לו בשנה שעברה). כשחזרנו הביתה, הקערה שהשארנו מחוץ לדלת עבור הילדים - שלא יתאכזבו כי לא היינו בבית, חלילה - היתה ריקה.
בשנה שעברה קערת הממתקים שלנו היתה מתונה ואולי קצת משעממת לאמריקאי הממוצע - היא הכילה ממתקים רגילים לגמרי. אבל לא יכלתי להתאפק והוספתי אצבעות שוקולד על מקלות בייגל'ה - 

(סלחו לי על איכות הצילום - באוקטובר שעבר עוד לא צילמתי עבור בלוג!)

השנה עוד לא החלטתי מה אני מגישה לילדים שבאים לדפוק בדלת ולבקש ממתקים. אבל יש לי הרבה רעיונות, תודות לבלוגים השונים:

נתחיל במתאבנים -

יד עשויה מג'לי

 
קערת פירורי עוגיות ושוקולד, או קערת קקי של חתול?


קרקרים, גבינה וריבה, או פלסטרים משומשים?


ממרח אבוקדו או.. לא משנה, אתם מבינים לבד.


הם עשויים מגומי, ילדים - לא להגעל בבקשה.


ועכשיו למנה העיקרית - 

צלי בשר. אני הייתי מוסיפה לזה רוטב חמוציות - שיראה כמו שלולית דם.


פסטה בולונייז עם גבינה וזיתים, מישהו?

ולקינוח - 

מאפה עלי פילו וריבה


או אולי תרצו עוגה?


האם במקפא מח חשקה נפשכם?


הילדים בטח ירצו אצבעות מרציפן ושקדים, לא?

ועכשיו, חשבו היטב וספרו לי - איזה מהמאכלים האלו הייתם מכינים לארוחת שישי עם ההורים?

4 תגובות:

  1. דור אומר יד הג׳לי כי זה נראה הכי טעים!
    רותם אהב את הקקיקולד...
    אני אהבתי את המוח - אומנות

    השבמחק
  2. איכסה מגעילים זו בהחלט כותרת מתאימה

    השבמחק
  3. פשוט גדול בעיני - עד כדי כך שקשה לבחור. אפשר את כולם בבקשה?

    השבמחק
  4. קקיקולד - אהבתי, רויטל! מעתה זה יהיה השם הרשמי של ה"מנה" הזו.

    לילך - מה לעשות, האמריקאים בהחלט נדיבים ברעיונות מוזרים :))

    אסנת - נראה לי שהבנים ישמחו מאד לאכול מהמנות האלו...

    השבמחק