יום שני, 2 במאי 2011

לוחיות רישוי 3


כבר הבנתם שיש לי משהו עם לוחיות רישוי אז אני לא מסבירה למה אני מצלמת מכוניות זרות, רק אם עוצר אותי שוטר או רודף אחרי מישהו שהוא במקרה בעל הרכב.

למה לא להתחיל באהבה. סביר להניח שזו מישהו שקבלה את הרכב לקראת נישואיה לצעיר מתלהב

 Bride Love

מה קורה אחרי החתונה? ילדים כמובן

אז הנה מישהו (בואו לא נהיה שוביניסטיים ונחשוב שזה יכול להיות רק רכב של אשה) שעושה הכל בשביל הילדים. או שאולי הוא ויתר על רכב ספורט פתוח בשביל מיניואן?

 For the Kids

ועכשיו למישהי שקוראים לה ג'וי, או שהיא פשוט מלאה בשמחה יום-יומית. 
מהכרות עם האמריקאים המשמימים, אני אומרת שזה שמה של הנהגת.

I Am Joy

מי אמר שישראליות לא יכולות להנות מאותה הלוחית האישית?

I'm Tamar

ולכבוד מישהו שמגיע לגיל שמותר להרגיש חופשי ומאושר (כי הילדים כבר בוגרים ויצאו מהבית, אולי?)

Crossing 50


עד כאן להיום.
ואני מבטיחה שכל תמונה היתה בזמן שחניתי או שהלכתי ברגל. בסדר, אמא??

תגובה 1:

  1. איזו ילדה טובה יש לי- מקשיבה לכל מה שאמא מזהירה אותה! ממש נחת של ילדה!!!!
    איך אני? מספיק "פולניה"?
    ולעניין- זה נחמד מאד שאפשר לבטא את עצמך ע"י לוחית הרישוי.
    חבל שאין את זה בארץ.
    כבר עוברים לי בראש כמה רעיונות משוגעים....

    השבמחק